خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 08:44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سعیدی مطرح کرد

پیگیری رفع مشکلات چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در نشست با معاون اول رئیس جمهور

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی با معاون اول رئیس جمهور داشتم که در این دیدار بر رفع مشکلات حوزه انتخابیه تاکید شد و مقرر شد اقداماتی در این رابطه انجام شود.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به نشست خود با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با معاون اول رئیس جمهور داشتم که در این دیدار بر رفع مشکلات حوزه انتخابیه تاکید شد و مقرر شد اقداماتی در این رابطه انجام شود.



وی افزود: از مواردی که در این نشست مطرح شد می توان به تبدیل وضعیت 2070 نفر از معلمین خرید خدمات، تسریع در استقرار دانشگاه فرهنگیان در چابهار و تسریع در احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهر چابهار با توجه به تحویل و جانمایی زمین توسط منطقه آزاد اشاره کرد.



نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس عنوان کرد: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد موضوع اختصاص 6 دستگاه تانکر آبرسانی به حوزه انتخابیه، تامین 3 دستگاه بودلدوزر جهت ترمیم بندسازها به مدت 3 ماه، افزایش سهمیه آرد روستایی، افزایش اعتبار برای تسریع در تکمیل پل حمیری شهرستان قصرقند و ایجاد آبنما در گرم بیت بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 366970
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار